Informatie in eenvoudige taal
Over ons
Wij zijn het bedrijf Autotestgeräte Leitenberger.
Ons bedrijf bestaat al heel lang.
We zijn gevestigd in Duitsland en werken wereldwijd.
Wij bouwen meetapparatuur en gereedschappen voor werkplaatsen.
Met deze apparaten kunnen werkplaatsen bijvoorbeeld auto's, machines en landbouwmachines controleren.
Wij bouwen meetapparaten en gereedschappen voor werkplaatsen.
Met deze apparaten kunnen werkplaatsen bijvoorbeeld auto's, vrachtwagens en landbouwmachines controleren.
Op deze manier kunnen defecten in het voertuig snel worden gevonden.
Dit bespaart tijd en geld.
Wat we maken
Onze apparaten helpen bij veel taken:
- Motor controleren: Met onze apparaten kunt u zien of de motor goed draait.
- Remmen controleren: Veiligheid is belangrijk. Onze apparaten laten zien of de remmen in orde zijn.
- Controleer de airconditioning: Zodat de auto koel blijft in de zomer.
- Meten van de druk: Bijvoorbeeld in de radiateur of turbocompressor.
Onze apparaten zijn zeer nauwkeurig en gemakkelijk te gebruiken.
Dit is belangrijk voor het werk in de werkplaats.
Wie onze klanten zijn
Onze klanten zijn:
- Autofabrikanten
- Werkplaatsen voor auto's
- Werkplaatsen voor vrachtwagens en bussen
- Werkplaatsen voor trekkers en landbouwmachines
- Distributeurs die gereedschap leveren aan werkplaatsen
Veel werkplaatsen werken al lang met ons samen.
Ze weten het: Ons gereedschap is betrouwbaar.
Waarom onze apparaten belangrijk zijn
Auto's, vrachtwagens en tractoren worden steeds moderner.
Ze hebben veel technologie.
Daarom heeft de werkplaats goede apparatuur nodig om te testen.
Met onze apparatuur kunnen medewerkers storingen sneller vinden.
Dat betekent dat het voertuig sneller gerepareerd kan worden.
Dat is goed voor de werkplaats en voor de klant.
Hoe bereikt u ons
Heeft u vragen?
Wilt u een apparaat kopen?
U kunt ons als volgt bereiken:
Wij helpen u graag.
Wij geven u uitleg over onze apparaten.
Wij adviseren u welk apparaat het beste bij u past.